Czyli tworzymy nasze MMO ;)
ale ta gra głównie ma polegać na expieniu, robieniu questów w HOGWARCIE i okolicach, więc nasuwa mi się jedno pytanie: po co?
40 dni normalnej gry i 325 wakacji. gz
no i tych domkow by trzeba wtedy zrobic tyle, ilu jest graczy albo i wiecej.
#edit
lol, mam ludzika przy nicku
Ostatnio edytowany przez Kashok (2009-12-18 15:43:44)
Offline
POWAŻNY POMYSŁ
"Kariera"
Zacznijmy od najważniejszego skillbara w grze. Będzie to średnia naszych dobrych uczynków. Każde zabójstwo daje nam 1pkt do zła, a każde (no właśnie nie wiem co tu wymyślić) jeden pkt do dobra. Od 25 pkt możemy stać się aurorem/działaczem ministerstwa lub smierciożercą/(tu wstawić drugą klasę zła). Kariera jest dostępna dopiero po ukończeniu 7 roku szkoły. Można też stac się nauczycielem, dalej dyrektorem Hogwartu. To jest neutralna droga dla niezdecydowanych. Zawsze mozna z nauczycielstwa zrezygnować na rzecz zła lub dobra. Finałem kariery jest minister magii lub Czarny Pan. Te stanowisko pełni jedna osoba z serwera i dostaje za to sporą ilość złota. Osobny outfit dla aurora, smierciożercy, ministra, czarnego pana, nauczyciela i dyrektora. Rozwój kariery musi byc długą i wymagającą pracą (nie można stać się ministrem w miesiąc). Dobra strona może byc ciemna bez skulla i odwrotnie.
Offline
Wszystko zwalone z Hogwart OTS, który w miał być serwerem RPG, w przeciwieństwie do tego projektu.
Tu ma być luźna gra, tak jak w pokemonach
Stworzenie serwera RPG nie ma szans, za dużo roboty, oj za dużo.
Nawet jakbyście wprowadzili te profesje (sic ;q) to niby jak zdobywalibyscie doswiadczenie? Nie wyobrazam sobie czarnego pana expiacego na mobach, tak samo ministra magii. Trzebaby zrobic wiele zlozonych (nie liniowych) questow co jest rownoznaczne z praca nad serwerem RPG.
To tyle ode mnie.
Offline